18 апреля 2025
РЕСЕЙ ФЕДЕРАЦИЯСЫНЫҢ БАЛА ҚҰҚЫҚТАРЫ ЖӨНІНДЕГІ «АТА-АНА ПЛАТФОРМАСЫНЫҢ» МҮШЕСІМЕН ӨТКЕН ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ДӨҢГЕЛЕК ҮСТЕЛ
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университетінің алаңында «Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің негізі ретінде ата-аналармен өзара әрекеттесу» тақырыбында халықаралық ғылыми-әдістемелік дөңгелек үстел өтті.
Іс-шараны Өскемен қаласындағы «Русский дом» қолдауымен психология және коррекциялық педагогика кафедрасы «Dana bala» үздіксіз және инклюзивті білім беру орталығымен бірлесіп ұйымдастырды. Аталған дөңгелек үстел Қазақстан мен Ресей арасындағы ынтымақтастық аясында жүзеге асырылып жатқан жыл сайынғы «Игі істер уақыты» форумының бір бөлігіне айналды.
Дөңгелек үстелдің басты мақсаты – педагогикалық бағыттағы мамандықтар бойынша білім алып жүрген студенттер, педагогтер, мамандар мен ата-аналар арасында тиімді өзара әрекеттесу формаларын талқылауға арналған диалог алаңын құру болды. Инклюзивті білім беру процесінде ата-аналар қауымдастығының тең құқықты серіктес ретіндегі рөлін нығайтуға ерекше назар аударылды.
Форумға қатысушыларды Өскемен қаласындағы Россотрудничество өкілі, вице-консул Александр Дяченко құттықтап, бұл алаңның көршілес елдер арасындағы гуманитарлық бастамаларды дамытудағы маңызын атап өтті:
— Біз форумды Шығыс Қазақстанда өткізу туралы шешім қабылдадық, себебі «Игі істер уақыты» аясында шын мәнінде игі бастамалар жүзеге асырылуда. Біз Ресейден мамандарды шақырып, өзара тәжірибе алмасуға мүмкіндік жасап отырмыз, — деді Александр Дяченко.
Дөңгелек үстелдің құрметті қонағы – Ресей Федерациясы Президенті жанындағы Бала құқықтары жөніндегі уәкіл жанындағы «Ата-ана платформасының» мүшесі, ерекше балалардың аналарының «Про неё» халықаралық қауымдастығының төрайымы Инна Орлова болды. Ол өз сөзінде Ресей мен Қазақстанның түрлі өңірлерінде жүзеге асырылып жатқан әлеуметтік жобалар мен қауымдастықтың қызметі туралы айтып берді.
— Біздің жобамыздың арқасында Қазақстанның түкпір-түкпірінен келген аналар онлайн-оқытудан өтіп, кондитер мамандығын игерді. Бұл оларға шығармашылықты, балалармен бірге уақытты және қосымша табыс табу мүмкіндігін біріктіруге мүмкіндік береді. Бұл оларға шығармашылықпен айналысып, балаларына көңіл бөліп, сонымен қатар қосымша табыс табуға мүмкіндік берді. Алдағы уақытта SMM, флористика және басқа да бағыттар бойынша онлайн курстарды өткізу жоспарланып отыр, — деді Инна Орлова.
Қатысушылар ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастырудың ресейлік және қазақстандық тәжірибесін талқылады, сондай-ақ мамандар мен ата-аналар қауымдастығының күш-жігерін біріктіру қажеттігін атап өтті.
Дөңгелек үстел барысында қазақстандық мамандар да өздерінің практикалық жобаларын ұсынды.
«Асыл Мирас» аутизм спектріндегі бұзылыстары бар балаларды қолдау орталығының дефектолог-мұғалімі Вероника Тарасова ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарын кешенді қолдауға бағытталған «Ата-аналарға арналған жол картасы» жобасын таныстырды.
Облыстық психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның әдіскері Марина Давыдова «ПМПК жағдайында балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау» жобасын ұсынып, балаларды бағалау және диагностикалау тәртібі туралы кеңінен баяндады.
Шара соңында университеттің педагог-психологтары «Ерекше балалар – мықты ата-аналар» атты тренинг өткізіп, ерекше баланы тәрбиелеп отырған ата-аналарға психологиялық қолдау көрсетуге бағытталған жұмыстар жүргізді.
Amanzholov University инклюзивті білім беруді дамытуға белсенді атсалысып, кәсіби тәжірибе алмасу мен ашық диалог алаңдарын ұйымдастырып, білім беру мен әлеуметтік қолдау салаларындағы маңызды халықаралық және өңіраралық бастамаларды қолдауды жалғастыруда.