Педагогикалық білім және менеджмент кафедрасы
Бастауыш оқытудың теориясы мен әдістемесі кафедрасы 1958 жылы ӨҚПИ құрылымында «Бастауыш мектеп мұғалімдерін даярлау» факультеті деген атпен пайда болды, оны Л.А. Коротких басқарды. Оқытушыларының арасында: ф.ғ.к. Голованов Ф.Г. (педагогика және каллиграфия), Рулева В.М. (орыс тілі әдістемесі), Азимова А.И. (математика әдістемесі), Сорокин И.В. (сурет), Романов В.В. және Лозова В.И. (еңбек), Протопопова П.М. (педагогика тарихы), Кукорева С.М. (психология), Астраханцева Л.Г. (ән айту) болды. 1965 жылы атауы өзгертілген – бастауыш оқыту әдістемесі кафедрасы таратылып, оқытушылар педагогика және психология кафедрасының құрамына енді. Музыка және ән кафедрасы құрылды, оны Л.К.Колыхалова басқарды.
1967 жылы бастауыш сынып мұғалімдерін дайындайтын факультет жабылды. 1978 жылы кафедра тарих факультетінің бөлімшесі болды. «Бастауыш мектеп кафедрасының» алғашқы оқытушылары Л.А. Федотова, Н.И. Иванова, Р.М. Байдукашева, Е.П. Бейлина осы ұжымның жұмысына зор үлес қосты.
80-жылдары кафедраға Гайфуллина М.К., Митрофанова Н.И., Чукотаев М.Н., Грабельникова Л.П., Курдюмова В.Ф., Бенеш Н.И. келді.
1985-1991 жылдары кафедраны биология ғылымдарының кандидаты, доцент Л.А.Федотова басқарды. Осы кезеңде факультет бас корпустан Бажова көшесі 7, мекенжайындағы филиалға көшті. Ғимарат оқытушылар мен студенттердің күшімен күрделі жөндеуден өтті, материалдық база жасалды, оқу кабинеттері жабдықталды. 1991 жылы факультеттің қайта құрылуына байланысты кафедра «Бастауыш және мектепке дейінгі тәрбиенің теориялары мен әдістемелері» деген атау алды. Оны (1991-1998 жж.) аралығында п.ғ.к., доцент Н.И.Бенеш басқарды. Қалалық мемлекеттік білім беру мекемесінің тапсырысы бойынша бөліммен «Кіші мектеп оқушыларының еркін дамуы» шарттық тақырыбы әзірленді (жетекшісі Н.И.Бенеш). Кафедрада №37 орта мектеп базасында эксперименттік сынып құрылып, онда Н.И.Бенеш (орыс тілі), Гайфуллина М.К. (математика), Иванова Н.И. (география), Грибанова Т.В. (бейнелеу өнері) сабақ берді.
1995 жылы бастауыш және мектепке дейінгі білім беру теориясы мен әдістемесі кафедрасы (БОТмӘ және МДО) 2 кафедраға бөлінді: оқыту мемлекеттік және орыс тілдерінде.
Мемлекеттік тілде оқытатын кафедраны ф.ғ.к., профессор Әубәкірова Л.Р. (1995-1998), содан кейін екі кафедра біріктірілгеннен кейін – п.ғ.к., профессор Чукотаев М.Н. (1999-2007) басқарды.
Алғаш рет «Шетел тілі» және «Мектеп психологы» мамандықтары енгізілді. «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығы ашылды. Барлық оқу жоспарлары жаңартылды, ҚР БҒМ бағдарламалары бойынша әдістемелік ұсыныстар әзірленді.
2007 жылдан 2014 жылға дейін кафедраны п.ғ.д., профессор Нағымжанова Қ.М. басқарды.
2008-2009 оқу жылында кафедрада «Бастауыш оқытудың педагогикасы және әдістемесі» мамандығы бойынша, ал 2012 жылы «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығы бойынша магистратура ашылды.
2013 жылы «Педагогика және әлеуметтік жұмыс» кафедрасы «Психология» кафедрасымен біріктіріліп, «Педагогика және психология» кафедрасы деп аталды, 2015 жылы «Педагогика және әлеуметтік жұмыс» кафедрасымен біріктіріліп, «Педагогикалық білім және менеджмент» кафедрасы деп аталды.
2014 жылы «Бастауыш оқытудың теориясы мен әдістемесі» кафедрасын п.ғ.к. Радченко Н.Н. басқарды.
2015 жылы реформа нәтижесінде екі педагогика және бастауыш білім беру теориясы мен әдістемесі кафедралары біріктірілді. Біріккен кафедра «Педагогикалық білім және менеджмент» кафедрасы деп аталды.
Қазіргі уақытта кафедра мектепке дейінгі, бастауыш және орта білім беру саласында жоғары білікті кадрларды даярлауға бағытталған жоғары деңгейдегі мамандарды, кәсіби мамандарды біріктіретін пікірлестердің үлкен, тату ұжымы болып табылады. Кафедраның ғылыми-тәжірибелік қызметі ғылым мен тәжірибенің соңғы жетістіктерін көрсетеді, білім беру ұйымдарының мектепке дейінгі балалармен және мектеп оқушыларымен жұмыс жасауда жоғары білікті мамандарға деген сұранысына заманауи жауап береді. Кафедра қызметкерлерінің ғылыми-зерттеу қызметінің мәселелері педагогикалық қызметкерлер мен оқу орындарының басшыларының біліктілігін арттырудың тиімді әдістерін іздеумен, сондай-ақ Қазақстан Республикасының білім беру ұйымдарындағы оқу-тәрбие процесін жетілдірумен байланысты.
Кафедра – өз ісін және университетін сүйетін, ғылымның ең гумандысы – педагогикаға құштар, жастарды оқыту мен тәрбиелеу ісіне жауапкершілікпен қызмет ететін, олардың тұлғалық және кәсіби дамуы мен өзін-өзі жүзеге асыруына көмектесетін мамандар ұжымы.
2021-2022 оқу жылында кафедра «Жылдың үздік кафедрасы» номинациясына ие болды. Ал бүгінде «Педагогикалық білім және менеджмент» кафедрасы университеттің жетекші кафедраларының бірі болып табылады. Оны философия докторы PhD Есполова Г.К. басқарады.
Кафедра оқытушылары жыл сайын семинарларға, дөңгелек үстелдерге қатысқаны үшін көптеген сертификаттар, білім беру ұйымдарынан грамоталар, алғыс хаттар алады.
Барлық түлектер жұмысқа орналастырылған, еңбек нарығында жоғары сұранысқа ие, мансапта табысты ілгерілеуде және ұтқыр, көбісі кандидаттық диссертациялар қорғады, магистратурада, PhD докторантурада оқуын жалғастыруда. Кафедрада оқыған шетелдік студенттер шетелде табысты жұмыс істейді. Кафедра түлектермен тығыз байланыста.
ЕСПОЛОВА ГУЛЬДЕН КАЛИОЛДАНОВНА
Педагогикалық білім және менеджмент кафедрасының меңгерушісі
ЕСПОЛОВА ГУЛЬДЕН КАЛИОЛДАНОВНА
Педагогикалық білім және менеджмент кафедрасының меңгерушісі
2018 жылы Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу мемекеттік университетінің «Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі» мамандығы бойынша докторантураға түсіп, 2021 жылы «Жаңартылған білім беру мазмұнында бастауыш сынып оқушыларының зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастыру» тақырыбында докторлық диссертациясын сәтті қорғап, философия докторы (PhD) дәрежесін алды.
Гульден Калиолдановна ғылыми-шығармашылық жұмыстармен белсене айналысады. 40-тан астам ғымыми еңбектердің авторы, оның ішінде 1 оқу құралы (бірлескен авторлар), 3-оқу-әдістемелік құралы (бірлескен авторлар), Scopus (Скопус) халықаралық деректер базасына кіретін журналдарда 7 мақаласы бар.
2018 жылы Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университетінде құрылған «Жас ғалымдар» кеңесінің мүшесі. 2022 жылдың 1 қыркүйегінен педагогикалық білім және менеджмент кафедрасының меңгерушісі. Республикалық педагогикалық олимпиадалар және студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының жүлдегерлерінің жетекшісі (І, ІІ, ІІІ дәрежелі). Өзі сабақ беретін студенттеріне жауапкершілігімен, талапкершілігімен, ұстанымдарына тұрақтылығымен ерекшеленеді.
Список студентов-победителей на конференциях, олимпиадах в Казахстане и странах СНГ за последние три учебных года
№ | Студенттің АТӘ | Группы №, курс | Марапаттар, грамоталар алған жылы (жүлделі орынды көрсету) | Конференцияның, олимпиаданың атауы (мәртебесі) | Өткізу орны |
2020 жыл | |||||
1 | Бакытжан Әсел | 5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбилеу» | 3 орын | 5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу ХІ Республикалық пәндік олимпиадасы | Қорқыт ата атындағы Қызылорда университеті |
2 | Турганбаева Анар | 5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбилеу» | 3 орын | 5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу ХІ Республикалық пәндік олимпиадасы | Қорқыт ата атындағы Қызылорда университеті |
3 | Мұратқызы Еркежан | 5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбилеу» | 3 орын | 5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу ХІ Республикалық пәндік олимпиадасы | Қорқыт ата атындағы Қызылорда университеті |
4 | Жумагалиева Айгерім | 5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбилеу» | 3 орын | 5В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу ХІ Республикалық пәндік олимпиадасы | Қорқыт ата атындағы Қызылорда университеті |
5 | Канашева Аяулым | 5В010200 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі | 2 орын | 5В010200 «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» XI республикалық пәндік олимпиадасы | Яссауи атындағы халықаралық университет.Түркістан |
6 | Болат Жадыра | 5В010200 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі | 2 орын | 5В010200 «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» XI республикалық пәндік олимпиадасы | Яссауи атындағы халықаралық университет.Түркістан |
7 | Мырзакабылова Айсана | 5В010200 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі | 2 орын | 5В010200 «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» XI республикалық пәндік олимпиадасы | Яссауи атындағы халықаралық университет.Түркістан |
8 | Болат Жадыра | 5В010200 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі | 1 дәрежелі дипломы | Республикалық студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының конкурсы | І.Жансүгіров атындағы Жетісу университетіТалдықорған қаласы |
9 | Қазақбаева Майра Маратқызы | 5В012300 –Әлеуметтік педагогикасы және өзін-өзі-тану | 2 дәрежелі дипломы | Психология бойынша халықаралық олимпиадасы (онлайн) | «ҰСТАЗ ТІЛЕГІ» Алматы республикалық ғылыми-әдістемелік орталығы |
2021 жыл | |||||
1 | Канашева Аяулым | 6В01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі | 1 дәрежелі дипломы | Республикалық студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының конкурсы | С.Аманжолов атындағы ШҚУ |
2 | Жумагалиева Айгерім | 6В01201 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбилеу» | 2 дәрежелі дипломы | Республикалық студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының конкурсы | І.Жансүгіров атындағы Жетісу университетіТалдықорған қаласы |
3 | Маслова Татьяна | 6В01201 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбилеу» | 3 дәрежелі дипломы | Республикалық студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының конкурсы | С.Аманжолов атындағы ШҚУ |
2022 жыл | |||||
1 | Адалбек Жаркынгул | 6В01301Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі | 2 орын | 5В010200 «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» XI республикалық пәндік олимпиадасы | Абай атындағы ҚазҰПУ |
2 | Бибазарова Гулим | 6В01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі | 2 орын | 5В010200 «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» XI республикалық пәндік олимпиадасы | Абай атындағы ҚазҰПУ |
3 | Әдікеріқызы Аружан | 6В01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі | 2 орын | 5В010200 «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» XI республикалық пәндік олимпиадасы | Абай атындағы ҚазҰПУ |
4 | Сабыр Наргиз | 6В01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі | 2 орын | 5В010200 «Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» XI республикалық пәндік олимпиадасы | Абай атындағы ҚазҰПУ |
5 | Ергали Айжан | 6В01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі | 1 дәрежелі дипломы | Республикалық студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының конкурсы | І.Жансүгіров атындағы Жетісу университетіТалдықорған қаласы |
6 | Калиахметова Акнур | 6В01201 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбилеу» | 2 дәрежелі дипломы | Республикалық студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының конкурсы | Евразия гуманитарлық университеті, Астана |
Педагогикалық білім және менеджмент кафедрасының тәрбие жұмысын жүргізудегі мақсаты: рухани адамгершілік білім беру негізінде жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлға тәрбиелеу.
Тәрбие тұжырымдасының бағыттары бойынша тәрбие сағаттарын өткізу, өзара іс-тәжірбие алмасу, озық тәжірибиелі ПОҚ жұмыстарын жинақтау.
Жаңа оқу жылының жұмысы қыркүйек айында тәрбие жұмыс жоспарын талқылау, ұйымдастыру, бекіту жұмыстарынан басталады. Тәрбие жұмысы 8 бағыт негізінде жүргізіледі:
- Қазақстандық патриоттизм және азаматтық, құқықтық тәрбие;
- Рухани-адамгершілік тәрбие, еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие;
- Отбасы тәрбиесі;
- Ұлттық тәрбиесі;
- Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие;
- Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі;
- Көпмәдениетті және көркем –эстетикалық тәрбие;
- Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты тәрбие бағыттары.
Кафедрамызда жыл сайын оқу жылы бастала салысымен білім алушыларымызбен көптеген тәрбиелік іс-шаралары мен сынып сағаттары өткізілуде.
Кафедрамызда жүргізілетін тәрбиелік іс-шаралар: «Білім күні»; «Тәуелсіздік ескерткіші»; «Қош бол түлек!»; Тәуелсіздік мерекесіне «16 желтоқсан – Тәуелсіздік күні»; сыбайлас жемқорлыққа қарсы «Адалдық сағаты»; «Жемқорлық - індет, жою - міндет»; «Таза аула» атты сенбілік; «Көктем аруы»; «Армысың Әз-Наурыз»; «Еңбек - елдің мұраты». Еңбек арқылы барлық жетістікке жетуге болатындығын түсіндіру, адал еңбекке баулу, кәсіптік білім беру, адам еңбегін бағалай білуге, еңбек адамдарын сыйлай білуге тәрбиелеу. «Көктем аруы» атты тәрбие сағаты білім алушыларды әдептілікке, әсемділікке, инабаттылыққа, сыпайылыққа ата-баба дәстүрін біліп, үлкенге - ізет, кішіге - ілтипат көрсете білуге, қыз баланың сыйластығын арттыруға тәрбиелеу, ақыл-парасатын, талғампаздығын, тапқырлығын, шеберлігін бағымдау.
Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Қазақстан халқына Жолдауы «Әділетті Қазақстанның экономикалық бағдары» атты кураторлық сағат. Басты мақсат білім алушыларға Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың «Әділетті Қазақстанның экономикалық бағдары» атты Қазақстан халқына Жолдауын таныстыру, насихаттау, түсіндіру.
Жоғары мектеп жоспарына сәйкес айына бір рет студенттер үйінде кезекшілік міндеттер атқырылады. Кезекшілік барысында студенттермен әңгіме, сұхбаттар жүргізілді.
Қазақстандық патриоттизм және азаматтық, құқықтық тәрбие, рухани-адамгершілік тәрбие, еңбек, эканомикалық және экологиялық тәрбие, отбасы тәрбиесі; ұлттық тәрбиесі, зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі, көпмәдениетті және көркем –эстетикалық тәрбие бағыттарын жүзеге асыруда түрлі кураторлық сағаттармен, тәрбиелік іс-шарлар жүргізіледі.
Кафедра келесі ғылыми бағыттар бойынша жұмыс істейді:
1.«Болашақ мұғалімдердің трансверсальды құзыреттіліктерін дамыту»
Мақсаты: білім алушылардың трансверсальді құзыреттілігін қалыптастыру моделін әзірлеу, негіздеу және іске асыру; әзірленген модельдің табысты жұмыс істеуін қамтамасыз ететін педагогикалық ЖОО білім алушыларының трансверсальді құзыреттілігін қалыптастыру процесін ұйымдастырудың педагогикалық шарттарының кешенін анықтау және негіздеу.
Міндеттері:
- Оқушылардың командалық білім беру саласындағы білімдерін, қарама — қарсы құбылысты-тәртіпті жеңу ретінде трансдисциплинарлығын, осы құбылыстардың эпистемологиялық және онтологиялық мәнін түсінуін қалыптастыру үшін жағдай жасау.
- Болашақ мұғалімдердің пәнаралық құзыреттілікке сәйкес келетін жеке қасиеттерінің қалыптасуына ықпал ету: жеке және кәсіби ұтқырлық, өзін-өзі ұйымдастыру қабілеті, жеке тұлғаның ерікті қасиеттері (жауапкершілік, бастамашылық, төзімділік), әлеуметтік интеллект, толеранттылық, дүниетанымның икемділігі.
- Студенттердің командалық және ұйымдастырушылық белсенділігін көрсету, пәнаралық коммуникацияны дамыту үшін дидактикалық және материалдық-техникалық жағдайлар жасау.
Зерттеудің ғылыми жаңалығы:
- болашақ мұғалімдердің трансверсальды құзыреттілігін қалыптастыру моделін әзірлеуде, ол төрт өзара байланысты компоненттерді қамтиды: мақсатты, мотивациялық, технологиялық және рефлексивті және білімнің жүйелілігі, рефлексивті бағалау, педагогикалық қызметтің коммуникативті бағыты, пәнаралық интеграция, университеттегі практикалық сабақтар мен мектеп практикасының тұрақты үйлесімділігі принциптерін ескере отырып жүзеге асырылады;
- болашақ мұғалімдердің трансверсальді құзыреттілігін қалыптастырудың педагогикалық жағдайларын анықтауда: тұрақты қызығушылық пен мотивация негізінде туындайтын трансверсальді құзыреттілікті қалыптастыру процесін мотивациялық-құндылық қамтамасыз ету; трансверсальді қызмет саласындағы білім негіздерін меңгеруді қамтамасыз ететін мазмұнды блокты оқыту процесіне енгізу; білім алушылар арасында оқу процесінде және кәсіби қызметті іске асыруда тиімді тұрақты өзара іс-қимыл құру; оқу пәндерінің; мектептегі педагогикалық практика процесінде өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жүзеге асыру мүмкіндігін беру;
- критерийлерді (когнитивті, операциялық, жеке) және болашақ мұғалімдердің құзыреттілігінің осы түрінің қалыптасу деңгейлерін (төмен, орташа, жоғары) анықтауда.
Зерттеудің практикалық маңыздылығы: болашақ мұғалімдердің көлденең құзыреттілігін қалыптастыру үшін білім беру процесін ұйымдастыру әдістемесін жасау болып табылады; іздестіру, жобалау және талдау кезеңдерін қамтитын және студентті мектептегі білім беру процесін жобалау рәсіміне, педагогикалық процестің жекелеген элементтерін жобалауды іс жүзінде жүзеге асыруды және оларды квази-кәсіби қызмет жағдайында сынақтан өткізуді, сондай-ақ жеке нәтижелерді бағалауды көздейтін шығармашылық зертхана шеңберінде студенттерді оқыту технологиясын әзірлеу; мектептегі білім беру процесін жобалау рәсіміне студенттерді «батыруды» көздейтін бақылау тапсырмаларын, жаттығуларды, тренингтерді әзірлеу білім алушылардың трансверсальды құзыреттіліктерінің қалыптасу деңгейлерін анықтау.
Болашақ мұғалімдердің пәнаралық құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған кәсіптік білім берудің мазмұны ретінде өзара байланысты төрт бөлім бар: жалпы мәдени, жалпы кәсіптік, кәсіптік және пәнаралық.
- Әңгімелесудің бірінші кезеңінің нәтижелері негізінде төрт трансверсальды құзыреттілік бөлінді. Топтық жұмыс, коммуникация, шығармашылық және инновация, сондай-ақ өмір бойы оқыту - әрі қарай маңызды құзыреттер ретінде қарастырылатын ішкі санаттарға бөлінеді.
Педагогикалық салада жұмыс істейтін білім алушылардың пікірі. Білім алушыларды тестілеуге жауаптар әрбір құзырет қосымша кіші санаттарға бөлінгенін және олардың әрқайсысының әр кезеңде өзектілігі бар екенін анықтады. Нәтижелер сонымен қатар бұл көлденең құзыреттіліктердің көптеген жолдармен сәйкес келетінін көрсетеді.
- Педагогикалық университеттің білім алушыларында трансверсальды құзыреттілікті дамыту бойынша ББ әзірлеу.
- 2022 жылдың сәуір айында «Құндылыққа бағдарланған білім беру идеяларын іске асыру: проблемалар, ізденістер, шешімдер» атты ХІ Халықаралық ғылыми-практикалық конференция өткізілді. Конференцияға 200-ден астам педагог қатысты.
- Тәрбиешілерге, бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған кәсіби конкурстар өткізілді.
- 2022 жылдан бастап педагогикалық білім және менеджмент кафедрасында ҚР ҒЖБ министрлігі қаржыландыратын 2 ғылыми-зерттеу жұмыстары жүргізілуде.
Тақырыбы: «Краудсорсинг технологиясын болашақ мамандарды трансфессиялық даярлаудың предикаторы ретінде қолдану.
Жобаның мақсаты: болашақ мамандарды кәсіби даярлаудың сапалы білім беру бағдарламаларын әзірлеуде бағдар ретінде инновациялық трансфессиялық құзыреттер банкін құру. Мерзімі: 1.07.2022 ж. - 31.12.2024 ж.
- Тақырыбы: Инновациялық платформасы негізінде құрылған lNTERN жас мұғалімнің кәсіби бейімделу шарты ретінде педагогикалық референдариат
Жобаның мақсаты: post-Bac бағдарламаларын әзірлеуде одан әрі бағдар ретінде жас педагогты кәсіби бейімдеу бағдарламасын (референдариат) теориялық негіздеу және әзірлеу.
Педагогикалық білім және менеджмент кафедрасында академиялық ұтқырлық бағдарламасы жұмыс істейді.
2018-2022 жылы академиялық ұтқырлық бойынша Н.Ф. Катанов ат. Хакасский мемлекеттік университетінің п.ғ.к., доцент В.В. Мирошниченко (Ресей) дәрістері оқылды.
2022 жылы профессор Хусейн Узунбойлы (Түркия, Солтүстік Кипр) бакалавриат және магистратура ББ үшін академиялық ұтқырлық шеңберінде 72 сағат көлемінде дәріс оқыды.
2023-2024 оқу жылында педагогикалық білім және менеджмент кафедрасының сениор-лекторы Г.К.Макшиева академиялық ұтқырлықты іске асыру үшін А.Қ. Құсайнов ат. ЕГИ-да (Астана қ.) дәріс оқыды.
Педагогикалық білім беру және менеджмент кафедрасының сениор-лекторы А.В. Қосынцева және психология кафедрасының сениор-лекторлары С.А. Стельмах, И.В. Мацкевич, ҚР БҒМ және Финляндия университеттері ұйымдастырған білім беру бағдарламаларын әзірлеу жөніндегі үлкен халықаралық жобаның қатысушылары.
Соңғы жылдары кафедра оқытушылары шығарған оқулықтар мен монографиялар:
Педагогикалық білім және менеджмент кафедрасы | |||
1 | Организация самостоятельной работы обучающихся в условиях кредита модульной технологии обучения | оқулық | Шакаримова Қ.Қ. Дюсенбаева А.Т. |
2 | Кредиттік-модульдік оқыту технологиясы жағдайында өзіндік жұмысты ұйымдастыру | оқулық | Шакаримова Қ.Қ. Дюсенбаева А.Т. |
3 | Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі | оқулық | Шакаримова Қ.Қ. Дюсенбаева А.Т. Аубакирова А.Д. |
4 | Развитие полилингвизма у детей старшего дошкольного возраста | оқулық | Косынцева А.В. |
Кафедраның профессорлық-оқытушылық құрамы
Есполова Гульден Калиолдановна
сениор-лектор педагогикалық ғылымдар Phd докторы
Радченко Наталья Николаевна
п.ғ.к., ассоц.профессор
Бенеш Наталья Ивановна
п.ғ.к., ассоц.профессор
Чукотаев Мурат Нуртазинович
п.ғ.к., ассоц.профессор
Атыманова Каргаш Жолжаксиновна
п.ғ.к., ассоц.профессор
Нуртазина Еркежан Муратовна
п.ғ.к.
Макшиева Гульмира Курманбаевна
магистр
Килыбаева Гульнур Кенжехановна
магистр
Игибаева Айнагуль Курмашевна
п.ғ.д., профессор
Завалко Надежда Александровна
п.ғ.д., профессор
Какиева Ляйля Хакимовна
п.ғ.к., профессор
Паньшина Татьяна Викторовна
п.ғ.к., профессор
Губайдуллина Гаян Нурахметовна
п.ғ.к., ассоц.профессор
Касентаева Карлыгаш Уразбековна.
п.ғ.к., ассоц.профессор
Төлеуханова Айгуль Далелхановна
магистр
Акитбаева Нургуль Кенжебаевна
магистр
Козыбаева Айнур Куатбековна
магистр
Базарбек Баги
магистр
Сахариева Светлана Геннадьевна
п.ғ.к., ассоц.профессор
Кенжебекова Фариза Серикбаевна
магистр
Кусманова Гульжибек Аскеновна
филологиялық ғылымдар докторы, профессор
Шакаримова Куралай Калымкожановна
магистр
Ровнякова Ирина Владимировна
вн.совм., п.ғ.к., ассоц.профессор
Баймухамбетова Ботагоз Шакировна
совм., философия докторы PhD
Нургалиева Сания Айдархановна
п.ғ.к., ассоц.профессор